Bye Mars

Mars månad har varit väldigt turbulent och det ska bli skönt att lägga det bakom sig. Som den sista dagen på mars och början på en ny vecka så levererar denna måndag strålande solsken och härligt svalkande brisar! Det blev därför en extra lång promenad med våra små liv i hushållet och dem verkar minst sagt lika nöjda som matte, om inte mer. Eftersom solen ändå skiner frenetiskt så tänkte jag ta med mig en bok och sätta mig på balkongen för att läsa lite. F sover som en stock, vilket mer eller mindre börjar bli en vana om dagarna så därför kan jag passa på att plugga lite under tiden.
 
Samtidigt som mars nu traskar ur tiden för i år så gläds jag även åt min STORA beställning på Ebay igår. Skönt att kunna förnya sig lite. Blev en hel del när man la ihop allting. Här nedan följer enbart ett par av de saker jag klickat hem, orkade inte lägga till bilder på allt:
 
 
Nu är det enbart väntan. Det kan ta upp tipp 20-30 dagar innan jag får hem allt, men inget är väl som väntans tider. Tycker jag förtjänar att skämmas bort lite, framför allt nu när jag tagit itu med mina problem som uppstod nu under måndaden, presterade superbra på hemprovet (Betyg: B - som jag har förutsättningar till att fixa ett A på) och jag har fått tummen ur, trots den låga motivationen, och börjat plugga igen. Planerat möten, gått på dem och styrt upp det som varit problematiskt. Trotsat stress och dagar med kronisk huvudvärk samt spenderat tid med F. Med andra ord: jag förtjänar detta.
 
Nu lägger jag Mars på hyllan och inväntar April med spänning och hoppas på att det blir bättre!
Önskar alla en härlig fortsatt måndag!