Made it och imorgon är det dags!

Nu är den muntliga delen i engelskan avklarad och jag blev helt klart godkänd. Var kanske en aning för lat och på grund av att det var så kort (3 minuter) så blev det "bara" ett D. Hade jag kanske ansträngt mig lite till och förlängt det med någon minut så hade jag kunnat få ett C, men för att vara uppriktig så har all stress inför allt som ska hända påverkat mig otroligt mycket och jag är banne mig nöjd med att åtminstone bli godkänd! Nu kan jag släppa både det här och matteprovet för att få avnjuta lite kvalitetstid med min familj i Norrköping och därefter njuta av tre dagars ledighet från precis allt. Imorgon är det nämligen dags och jag beräknas vara framme 12:58 på tågstationen i Norrpan.
Ska passa på att mysa ner mig lite extra med F idag - att inte ses på en vecka har sina fördelar då man hinner sakna varandra, men nackdelarna finns. Förhoppningsvis går allt toppen! Lite saknad har man aldrig dött av, haha.. eller? Nej, det ska faktiskt bli riktigt kul att få komma och se London på nära håll och inte bara åskåda det i böcker eller höra andra tala om det. NU är det min tur!